Daca ai un site sau un blog, sunt sigura ca te-ai intrebat si tu, macar o data:
Cum pot sa-mi cresc traficul pe site?
Cum pot avea mai multi vizitatori?
Prin ce metoda pot ajunge mai sus cu site-ul meu in rezultatele afisate pe Google?
Despre asta vom vorbi in acest articol.
Iti voi arata o metoda pe care pana acum am prezentat-o doar clientilor mei.
Nu-ti face griji. Nu e nimic complicat. Trebuie doar sa dai 3 clicuri si sa introduci cateva cifre.
Doar atat. Pe bune.
Iata cum vom proceda:
- Iti voi spune in ce consta aceasta strategie
- iti voi arata rezultate statistice care-i dovedesc eficacitatea
- iti voi arata ce rezultate mi-a adus mie
Pe locuri, fiti gata… Sa incepem.
1. Ce presupune Strategia „3 clicuri”
Aceasta strategie presupune republicarea articolelor vechi dar valoroase de pe blogul tau.
De ce facem asta?
Pentru ca, in unele situatii, Google afiseaza in rezultate, articolul impreuna cu data publicarii lui.
Daca data este foarte veche, desi articolul ocupa o pozitie buna in clasamentul Google, oamenii tind sa ocoleasca articolul pentru ca in considera „demodat”.
Uite un exemplu mai jos:
Am dat o cautare dupa cum sa-ti faci un blog si am vazut ca, unul din rezultate ( ultimul de jos, in poza) era scris pe 11 decembrie 2010.
In conditiile in care, acum cand scriu acest articol este 22 noiembrie 2016, adica 6 ani mai tarziu, cat de relevant crezi ca va parea acest articol in ochii oamenilor care-l vad?
Raspunsul: total irelevant.
La cat de repede se schimba tehnologia in ziua de azi, putin probabil sa consideri ca, un articol despre blogging scris acum 6 ani continua sa fie de calitate.
Atentie: nu zic ca acel articol nu contine informatii valoroase. El poate sa contina. Dar oamenii care vad acest rezultat nu vor stii daca ii poate ajuta sau nu, decat daca dau clic pe el si poposesc pe respectivul site.
Asa ca, aceasta strategie pe care iti propun azi s-o incerci tocmai asta te ajuta sa faci: sa aduci „la zi” un articol pe care l-ai scris in urma cu mai mult timp.
2. Rezultatele obtinute cu strategia „3 clicuri”
Cei de la Hubspot, au inlocuit data a 6 articole, cu una mai recenta si au studiat impactul pe care aceasta modificare l-a avut asupra vizitelor pe care acele articole le primeau.
In graficul de mai sus, barele albastre reprezinta traficul fiecarei postari inainte de actualizarea datei, iar barele rosii reprezinta traficul fiecarei postari dupa actualizarea datei.
In urma acestui experiment, cei de la compania Hubspot si-au crescut vizitele organice cu 106%.
Ce rezultate am obtinut eu?
In continuare iti voi arata si impactul pe care l-a avut pe blogul meu o modificare de acest gen.
Am modificat doar data. Nu am promovat in nici un fel articolul. Nu i-am adus nici un fel de modificari de continut. Pur si simplu am schimbat data cu una mai recenta.
Mai exact, la articolul „Cum sa faci un blog si sa castigi cu el ghid practic” am pus data de 4 octombrie si am dat update.
Apoi am asteptat 2 saptamani si m-am uitat peste rezultate.
Si ghici ce? Incepand cu 5 octombrie, articolul meu a inceput sa inregistreze un volum de trafic mai mare, dupa cum poti vedea din graficul din imaginea de mai jos.
Insa nu doar atat. Uita-te pe tabelul de mai jos.
Am luat ca interval de comparatie acelasi interval inainte de modificare si acelasi interval dupa efectuarea modificarii ( adica dupa 4 octombrie ), pentru ca setul de date sa fie unul relevant.
Pozitia medie a articolului meu pe Google inainte era de 10.
Ce inseamna asta? Sunt 10 cautari pe fiecare pagina cu rezultate din Google. Asta inseamna ca, uneori articolul meu era pe pozitia 10, alteori pe pozitia 11.
Cand era pe 11, inseamna ca era pe a doua pagina si drept urmare rata de clic era mai mica, pentru ca nu toti oamenii treceau de prima pagina din Google pentru a vedea si rezultatele de acolo.
Dupa actualizarea articolului pozitia mea medie pe Google a crescut la 8,7 drept urmare articolul meu a fost afisat de mai multe ori, adica de 1410 ori si rata de clic a crescut la 5,67.
Drept urmare, am primit mai multe clicuri, mai exact cu 53% mai multe clicuri decat inainte.
Asadar aceasta tehnica functioneaza.
3. Cum sa aplici si tu Strategia „3 Clicuri” pentru a-ti creste numarul de vizitatori pe site
Acum haide sa-ti arat foarte foarte rapid cat este de simplu sa modifici data unui articol pe platforma WordPress.
Spre exemplu eu am intrat pe „101 citate celebre despre gandirea pozitiva” si la „published on” dupa cum vezi mai jos, acest articol a fost publicat pe 7 decembrie 2013.
Pentru a edita aceasta data dau clic pe edit si mi se deschide o casetuta unde pot alege atat luna cat si ziua si ora la care sa republic articolul.
Eu am ales 8 octombrie ora 8:46, asa cum poti vedea in poza de mai jos.
Dupa ce am facut aceasta modificare am dat clic pe butonul OK si apoi clic pe Update. Si gata. Am actualizat data articolului meu.
Vezi cat de simplu este? Exact cum ti-am promis. 3 clicuri: EDIT, OK, UPDATE 🙂
Aplica si tu Strategia „3 clicuri” ori de cate ori consideri necesar.
Insa pentru a fii mai puternica, pentru a avea un impact mai puternic asupra blogului tau, iti recomand cu caldura sa aplici si alte metode de promovare online, pe blogul Cristinne.
Iar daca ti-a placut acest articol nu uita sa-i dai un Like si un Share pe site-ul de socializare preferat. E modul tau de a-mi spune „multumesc” pentru informatiile pe care ti le-am oferit.