Cu siguranta exista mii si mii de membrii MLM de la diverse companii de acest gen asteptand sansa de a te asalta cu oferta lor si a-ti expune motivele pentru care ar trebui sa intri si sa promovezi acea afacere. Daca vrei si mai multe “sfaturi”, exista o gramada de carti de MLM scrise de asa-numitii “experti”.
Trebuie sa intelegi un lucru: fiecare carte si fiecare articol dintr-o revista, pe aceasta tema, pe care le vei citi, si orice persoana cu care vei vorbi si care face deja MLM, va avea un anumit interes pe care urmareste sa si-l fructifice.
Unii dintre cei deja implicati intr-o afacere MLM iti vor spune ca exista cateva “reguli de aur” pe care trebuie sa le urmezi si se vor grabi sa ti le expuna, altii iti vor spune ca in business-ul in care sunt ei implicati se castiga cu adevarat bani multi.
Alte persoane iti vor explica de ce sistemele MLM de tip matriceal sunt cele mai bune (in cazul de fata, desigur ca si ei sunt implicati intr-o afacere cu un astfel de plan de marketing).
Unii te vor sfatui sa activezi doar intr-o singura companie MLM, cu alte cuvinte, sa fii loial. Altii vor incerca sa te coopteze in mai multe afaceri MLM.
Poti intra in contact si cu persoane care deja au inceput sa isi construiasca o retea in adancime, iar ele iti vor spune ca e suficient doar sa te inscrii si banii vor veni automat.
Cu atatea sfaturi “bune” puse la dispozitia ta, te gandesti, care este oare adevarul?
Am observat un lucru important in legatura cu toate aceste sfaturi: eu nu sunt niciodata intrebata – care este scopul pentru care eu vreau sa fac aceasta afacere? Ce anume doresc sa realizez implicandu-ma intr-o afacere MLM?
Cum este posibil ca o persoana sa dea sfaturi cuiva inainte sa incerce sa inteleaga care sunt obiectivele acelei persoane?!
- Ce vreau eu, de fapt?
- Cand vreau sa vad concretizate aceste rezultate?
- Cat de mult imi permit sa cheltuiesc?
- Ce riscuri sunt dispus sa imi asum?
- Ce afaceri MLM si produse imi plac?