termeni afiliere

Mini dictionar de afiliere – pentru toti afiliatii incepatori

Daca abia ai descoperit afilierea, te poti simti coplesit de multitudinea de termeni carora nu le intelegi semnificatia. Si acest lucru este frustrant.

Stiu asta, pentru ca si eu am fost la un moment dat afiliat incepator. Si de aceea, m-am gandit sa iti explic cativa termeni, pentru a te ajuta sa intelegi mai bine „cu ce se mananca” afilierea si astfel sa poti lua decizii corecte inca de la bun inceput.

Sper sa iti fie de folos mini dictionarul cu termeni specifici afilierii, pe care ti l-am pregatit, iar daca vrei sa il completezi, te rog sa lasi un comentariu la sfarsitul acestui articol.

Astfel, impreuna, vom crea impreuna o resursa folositoare tuturor celor aflati la inceput de drum in afiliere.

Advertiserul = firma care doreste sa isi promoveze produsele sau serviciile din portofoliul sau. Drept urmare, firma respectiva, este dispusa sa plateasca altor persoane sau firme un anumit comision pentru a-si promova mai bine oferta. In acest sens, advertiserul apeleaza la ajutorul afiliatilor, pentru a-si atinge obiectivele.

Afiliatul = persoana sau firma care promoveaza prin diverse metode produsele sau serviciile advertiserului in schimbul unui comision fix sau procentual.

Comisionul = o suma fixa sau procentuala pe care advertiserul i-o ofera afiliatului drept rasplata pentru fiecare client adus.

Conversia = o actiune dorita de advertiser, pe care vizitatorul o face, odata ajuns pe site-ul sau, cum ar fi: plasarea unei comenzi sau completarea unui formular.

Cookie-ul = un fisier text care este salvat pe calculatorul vizitatorului si in care se inregistreaza date utile comerciantului pentru a contoriza conversiile realizate prin intermediul afiliatului.

CPA sau COST PER ACTION  = suma totala pe care firma i-o plateste afiliatului pentru a genera un lead sau a face o vanzare.

CPC sau COST PER CLICK = suma pe care care firma doritoare sa-si promoveze oferta i-o plateste afiliatului, de fiecare data cand acesta din urma ii trimite un vizitator pe site.

CPM sau COST PER MIE = suma pe care comerciantul i-o plateste afiliatului de fiecare data cand bannerul sau atinge o mie de afisari pe site.

Perioada de recurenta = perioada de timp in care, daca un vizitator venit de pe site-ul afiliatului pe site-ul advertiserului, se decide si comanda produse, afiliatul primeste un comision.

Instrument de promovare = o unealta pe care afiliatul o va folosi in scopul de a promova produsele si serviciile comerciantului.

Rata de conversie = numarul de comenzi generate raportat la 100 de clicuri.

Super afiliati sau Afiliati de top = cei mai buni afiliati, cei care genereaza cele mai mari vanzari si castiga cei mai multi bani din afiliere.

In Tolba cu resurse utile gasesti cateva platforme de afiliere pe care iti poti face cont de afiliat gratuit. Uita-te peste ele, creeaza-ti cont, incepe sa promovezi ofertele advertiserilor si sa castigi bani ca afiliat.

Succes!

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Distribuie articolul pe:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email

Citeste pe aceeasi tema si...

AGENTIE DE MARKETING ONLINE,
SEO & WEB DESIGN

Iti Oferim Solutii De Marketing Online Care Iti Aduc Mai Multi Prospecti & Vanzari Mai Mari

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica