De ce sa oferi reduceri Pe Bune de Black Friday 2015

black fridayOficial mai sunt mai putin de 48 ore pana cand isteria generala de Black Friday incepe in Romania.

In zorii zilei de vineri 20 noimebrie 2015, tara noastra va fi acaparata de febra reducerilor.

Deja pe Google sunt facute zeci de mii de cautari luna asta, dupa cuvantul cheie „Black Friday”.

Numai anul trecut, s-au facut peste 500 000 de cautari pe Google pentru acest subiect, dupa cum poti vedea in poza de mai jos.

black friday romania

Si cum trendul este unul crescator, de cand „moda” Black Friday s-a lansat in Romania, ma astept ca anul acesta dorinta romanilor de a afla despre acest „eveniment” sa fie si mai mare.

trend black friday in romania

Toata lumea vrea sa stie: Cand este Black Friday 2015 in Romania? Care este lista magazinelor care participa?

Iar firmele, la randul lor, se inghesuie sa isi faca reclama platita pe Google dupa expresia „Black Friday” pentru a intra in vizorul a cat mai multi oameni.

rezultate google black friday

Presa deja si-a facut treaba si articolele principalelor reviste si ziare online stau la loc de cinste in cautarile pe Google.

Insa, chiar daca acest eveniment ia proportii din ce in ce mai mari in tara noastra, o intrebare rasare din ce in ce mai des in mintea a tot mai multi romani:

Sunt aceste reduceri PE BUNE?

Multi sustin ca NU 🙁

Parerea unanima pe care am gasit-o pe internet este ca: firmele isi umfla artificial preturile, cu cateva saptamani inainte de Black Friday, urmand ca in ziua cu pricina sa ofere o reducere de pret, care reducere de pret reprezinta revenirea produsului la pretul normal de vanzare. Altfel spus: E VRAJEALA.

Acesta este si motivul pentru care m-am hotarat sa scriu acest articol acum, in prag de Black Friday, pentru ca, tot mai multi antreprenori, fie ei mari sau mici, sa realizeze beneficiile pe care le vor avea daca vor practica REDUCERI PE BUNE la produsele sau serviciile pe care le ofera.

Acest articol este dedicat atat firmelor cat si oamenilor care sunt interesati de acest eveniment si care pana la urma sunt cei mai importanti.

Noi, oamenii ca si tine si ca si mine dam amploare acestor evenimente si mi se pare absolut normal sa ne bucuram de reduceri adevarate si nu de promisiuni in vant.

Asa ca:

  • daca ai o afacere, citeste cu atentie in continuare
  • daca nu ai o afacere, distribuie cu generozitate acest articol pentru ca acest mesaj sa ajunga la urechea cat mai multor firme iar ele sa ne ofere reducerile senzationale pe care le promit

Clientii = Sursa de viata a oricarei afaceri

Umbla vorba, mai prin toate cartile de marketing si vanzari ca… clientii sunt cei care pot dezvolta sau pot falimenta o firma. Si pe buna dreptate. Pana la urma, la asta se reduce orice afacere: daca ai oameni interesati de produsele si serviciile tale, firma ta va continua sa functioneze, daca nu nu.

Pana aici, totul e logic si frumos.

Dar, in vremurile pe care le traim, concurenta se intensifica, cu fiecare zi care trece. Si acolo unde odata puteai atrage clienti noi usor, pe masura ce apar tot mai multe firme pe piata, cresterea numarului de clienti devine tot mai dificila.

Si atunci ce e de facut? Specialistii sustin ca, batalia care se da pe atragerea unui nou client va fi castigata de acea firma care este dispusa sa plateasca, cel mai mult, pentru atragerea acestuia.

Aceste metode de atragere de noi clienti variaza: de la presa scrisa, bannerele stradale, la reclame pe Google sau Facebook si alte forme de publicitate online.

Si acestea sunt metodele la care se rezuma activitatea ta de marketing tot anul. Insa nu ar trebui sa se intample si in preajma evenimentului de Black Friday.

De ce spun asta? Pentru ca, de Black Friday reducerile te pot ajuta sa atragi clienti noi in afacerea ta.

Gandeste-te asa: un pret mai mic la un produs, este asociat de catre potentialul client cu un risc mai mic pe care el trebuie sa si-l asume in schimbul sumei de bani pe care o plateste.

Cu alte cuvinte, va fi mai dornic sa cumpere pentru prima oara de la tine, datorita pretului tentant pe care tu i-l oferi. Asta cu atat mai mult cu cat, acelasi produs, il poate cumpara de la competitorii tai la un pret sensibil mai mare.

Care-i smecheria??? Te intrebi.

Simplu: in loc sa aloci bugetul tau de marketing pentru a-ti promova firma prin diverse metode, poti lua acea suma de bani si sa o folosesti pentru a-ti scadea preturile la produse.

Strategie sau Tactica de Marketing: ce alegi?

Multi antreprenori romani, privesc sarbatoarea de Black Friday ca pe o noua ocazie de a genera ceva vanzari. Umfla preturile. Le reduc si pun reducerea fabuloasa langa produs si gata. Asteapta clientii.

Insa in loc sa privesti Black Friday-ul ca pe o noua ocazie de a mai vinde ceva, priveste-l ca pe o ocazie de a-ti expune oferta unui numar mai mare de oameni.

Reducerile PE BUNE atrag atentia. Tuturor ne place sa cumparam „la oferta” – atunci cand oferta este reala. Reducerea de pret poate fi doar o tactica de marketing. Dar atunci cand te gandesti ceva mai departe decat a obtine o noua comanda in magazinul tau virtual, deja vorbim de STRATEGIE.

Foloseste Black Friday pentru a atrage noi clienti. Apoi nu-i da uitarii. Apoi utilizeaza alte tactici de marketing pentru a-i face sa revina si sa cumpere iar. Practic, fa tot ce iti sta in putinta pentru a fideliza noii clienti. Asa, afacerea ta online va inflori an de an, cu fiecare Black Friday care trece 🙂

Banii trebuie sa Circule

Black Friday este o ocazie excelenta de a scapa de stocul de produse care nu mai sunt de actualitate. Daca oferi produse electronice sau haine stii cat de rapid se schimba totul. Alt sezon, alte noutati. Trebuie sa fii mereu „pe val”, pentru a mentine treaz interesul clientilor.

N-are sens sa tii pe stoc produse dintr-o colectie trecuta in speranta ca moda va reveni intr-o buna zi inapoi. N-are sens sa tii un model vechi de telefon mobil pe stoc… singura ta sansa de a-l vinde va fi poate, peste ani, doar ca piesa de muzeu. Tehnologia se schimba. E bine sa ramai in pas cu ea.

Nu-ti tine banii stocati in produse care nu-si mai au rostul. Ofera o reducere considerabila la ele, de Black Friday, chiar daca iesi un pic in pierdere. Foloseste banii obtinuti pentru a cumpara produse noi, de actualitate.

Pe termen lung, aceasta strategie iti va aduce un castig mai mare decat varianta in care ai fi tinut cu dintii stransi de pretul produselor.

Si acum, este randu-l tau.

  • Daca ai o afacere online, fa-ne sa-ti trecem „pragul” oferindu-ne o reducere PE BUNE
  • Daca te intereseaza evenimentul Black Friday, da LIKE acestui articol pentru ca, cat mai multe firme sa afle de el si sa ne ofere reducerile pe care le promit.

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Distribuie articolul pe:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email

Citeste pe aceeasi tema si...

AGENTIE DE MARKETING ONLINE,
SEO & WEB DESIGN

Iti Oferim Solutii De Marketing Online Care Iti Aduc Mai Multi Prospecti & Vanzari Mai Mari

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica