Ai o afacere si vrei sa iti cresti numarul de clienti? Atunci una din variante este sa iti creezi un site. Practic, sa iti faci cunoscuta afacerea in mediul online.
Pana aici nimic nou. „Asta stim cu totii”, vei spune. Asa ca iei legatura cu o firma de web design, care iti face un site de prezentare „apetisant” pentru potentialii clienti si gata. Ai terminat.
Dar chiar ai terminat oare? Nu chiar. Nu daca iti pasa intr-adevar de prezenta online a afacerii tale. Si cand spun asta ma refer la crearea unui blog. El poate aduce numeroase beneficii afacerii tale.
Toate aceste beneficii le poti citi in infograficul de mai jos. Eu l-am descoperit cu cateva zile in urma pe site-ul Gadarian.com si deoarece informatiile din cadrul lui mi s-au parut utile, m-am gandit sa-l impartasesc si cu tine.
Desigur ca l-am tradus in romana, pentru ca tu sa-l poti intelege cu usurinta chiar daca nu stii engleza 😉
Din experienta mea…
Acum, vreau sa stii ca asta nu este pura teorie. In urma cu 5 ani de zile, cand mi-am deschis primul magazin online, am avut inspiratia sa-mi creez si un blog in care sa le spun oamenilor mai multe despre produsele pe care le vindeam.
Am impartasit pe blog ultimele noutati, testimonialele clientilor multumiti, am organizat concursuri etc.
Si toate acestea m-au ajutat sa-mi cresc traficul pe site. Cum? Unele articole au ajuns pe prima pagina din Google. Si citind articolele pe care le scriam, oamenii au aflat de produsele mele. S-au informat si apoi, o parte din acestia mi-au devenit clienti.
Si acum la final de articol… intrebarea cheie: Tu ai un blog pentru afacerea ta?
––
PS: Da LIKE si impartaseste acest infografic cu prietenii tai. Le pot fi de folos si lor aceste informatii. Nu le tine doar pentru tine.