Stim, iti iubesti afacerea, insa administrarea acesteia si gestionarea prezentei sale in mediul online pot deveni de foarte multe ori o adevarata bataie de cap. De aceea este important sa stii ca poti oricand sa apelezi la un expert in domeniu, care sa te ajute sa-ti maximizezi performantele, in asa fel incat tu sa te concentrezi pe alte aspecte ale business-ului tau.
Totusi, inainte sa apelezi la cineva care se ocupa de crearea si managementul reclamelor pe Google Ads, este important sa cunosti cateva lucruri importante legate de ceea ce face un specialist Google Ads si la ce costuri sa te astepti.
Acceseaza rapid sectiunea care te intereseaza
De ce sa alegi un specialist pentru afacerea ta?
Raspunsul este unul simplu si la indemana tuturor. Desi ni se intampla de multe ori sa credem ca putem face totul singuri, in mediul online lucrurile stau putin diferit.
Spre deosebire de cineva care isi gestioneaza singur conturile de social media, este la inceput si abia se familiarizeaza cu platforme precum Google Ads, specialistul va stii din prima cum sa abordeze nisa afacerii tale, cum sa iti seteze reclamele si cum sa iti maximizeze performantele cu un buget cat mai mic.
Hai sa descoperim impreuna ce inseamna mai exact Google Ads si cum te poate ajuta concret un specialist PPC.
Ce este Google Ads?
Desi la prima vedere platforma Google Ads poate parea putin complicata, iti garantam ca nu este!
Stim, sunt multi indicatori de care trebuie sa tii cont, multe numere, iar daca nu esti chiar o persoana orientata spre cifre, poate parea coplesitor.
Daca totusi iti doresti sa intelegi si tu cateva aspecte importante atunci cand vine vorba de reclame, Google ofera si o platforma educationala in care poti obtine certificari in domeniul Marketingului Digital.
Pana atunci, putem sa iti spunem doar ca Google Ads este o platforma de publicitate online, ce permite companiilor si specialistilor in digital marketing sa creeze si sa administreze anunturi platite care apar in rezultatele cautarilor, pe site-uri web, in aplicatii mobile si pe alte platforme gestionate de Google.
Ce servicii iti poate oferi un specialist Google Ads?
Google Ads este intr-o continua schimbare si este dificil sa tii pasul daca nu esti expert in acest domeniu.
Chiar daca faci totul „ca la carte”, rezultatele pot sa nu fie cele asteptate, iar bugetul tau sa fie irosit degeaba. Hai sa aflam ce face un specialist Google Ads si ce servicii iti poate oferi.
Analizeaza piata si concurenta si descopera necesitatile si oportunitatile existente pentru afacerea ta
Analizand mediul online si in speta nisa afacerii tale, specialistul Google Ads va putea sa inteleaga mai bine oportunitatile si amenintarile cu care va puteti confrunta.
Creeaza o strategie de marketing pe termen lung si stabileste obiectivele campaniilor
Pentru a se asigura de buna functionare a campaniilor tale, dupa ce a analizat cu atentie piata si a identificat oportunitatile, un expert in Google Ads iti va schita strategia de urmat intr-un mod cat se poate de clar si de concis.
De asemenea, el se va asigura ca aceasta strategie se adapteaza obiectivelor pe care tu ti-ai propus sa le atingi si bugetului de care dispui.
Exemplu: Sa zicem ca iti doresti ca intr-o luna sa faci 100 de vanzari sau poate iti doresti un trafic cat mai mare pe site-ul tau. Este realizabil? Cu ajutorul unei strategii bine puse la punct, a tipului de optimizare si a modului de realizare a rapoartelor, aceste obiective vor fi atinse inevitabil.
Seteaza campaniile si analizeaza cuvintele cheie folosind Planificatorul de cuvinte cheie Google Ads
Poate te intrebi ce sunt cuvintele cheie? Ei bine, acestea pot fi atat cuvinte, cat si fraze pe care specialistul le va folosi in campaniile pe care le creeaza, astfel incat site-ul tau sa fie gasit de potentialii clienti, atunci cand acestia cauta produsele/serviciile pe care afacerea ta le ofera.
Un planificator te va ajuta sa descoperi cuvinte noi pe care potentialii tai clienti le cauta pe Google, sa analizezi cat de multi dintre competitorii tai platesc in prezent pentru ca anunturile lor sa fie afisate dupa acele cuvinte cheie, si nu in ultimul rand, sa obtii estimari privind bugetul pentru fiecare cuvant cheie.
Monitorizeaza Campaniile Google Ads, le optimizeaza in mod regulat si studiaza statisticile din Google Analytics si Search Console pentru a maximiza performanta campaniilor create
Doar setarea campaniilor nu este suficienta pentru ca reclamele tale sa atinga obiectivele setate.
Este necesara o monitorizare regulata si amanuntita, pentru ca specialistul tau sa isi dea seama ce ar trebui modificat in rularea campaniilor.
Cuvintele cheie, audienta targetata, testarile de tip A/B si nu numai, sunt doar cateva setari pe care specialistul tau le va face in acest sens.
Lucreaza in stransa legatura cu managementul si raporteaza rezultatele pentru a imbunatati impactul campaniilor
Raportarea lunara a performantei si discutarea rezultatelor cu managementul firmei sunt de asemenea atributii importante pentru un specialist Google Ads.
Saptamanal sau lunar, acesta iti va trimite rapoarte amanuntite privind evolutia reclamelor pentru ca tu sa stii unde te situezi pe drumul catre atingerea obiectivelor tale.
Care sunt cele mai importante aspecte atunci cand vine vorba de reclame?
Primele trei aspecte pe care ar trebui sa ti le aduca in vedere agentia Google Adwords sau specialistul cu care colaborezi, sunt minimizarea costului per vanzare si a costului per click, dar si imbunatatirea ratei de conversie.
Cum se pot obtine acestea?
Expertul tau va stii cum sa gestioneze aceste situatii folosindu-se de cuvintele cheie negative, setand audientele potrivite, targetand audientele locale sau facand testari de tip A/B pentru a vedea ce functioneaza cel mai bine pentru afacerea ta.
Cu toate aceste cunostinte pe care expertul Google Adwords le are despre modul cum functioneaza reclamele platite, poti fi sigur ca atat tu, cat si afacerea ta sunteti pe maini bune!
Optimizare site pentru Google Ads
Site-urile custom si optimizarea SEO organica nu ar trebui sa ii fie aspecte straine niciunui specialist in acest domeniu!
In cadrul Agentiei Google Ads Cristinne vei gasi oameni care au experienta si cunostintele necesare pentru a te ajuta sa-ti imbunatatesti site-ul, astfel incat el sa fie cat mai usor de accesat pentru potentialii clienti.
Si daca partea de tehnologie isi joaca feste si preferi sa lasi pe altcineva „sa isi bata capul”, echipa noastra de web designeri de la Cristinne, este oricand bucuroasa sa te ajute cu cresterea vitezei de incarcare a site-ului tau, mentenanta site-ului, optimizarea ratei de conversie pe site, SEO si mult altele. 🙂
Costuri si tarife
Din ce este compus pretul serviciilor Google Ads?
- Evaluarea initiala
Aceasta include studiul de piata, evaluarea initiala a concurentei, a cuvintelor cheie, intocmirea unei liste cu cuvintele negative, studierea a o serie de rapoarte si nu numai.
- Setarea initiala a campaniei Google Ads
Acest tarif include crearea campaniilor si a reclamelor, setarile pentru stabilirea audientei, adaugarea cuvintelor cheie si a site-ului.
- Administrarea campaniei Google Ads
Include managementul reclamelor, optimizarea acestora, ajustarea continua pentru maximizarea rezultatelor si minimizarea costurilor. In aceasta categorie putem include si aspecte de optimizare a site-ului precum continutul si structura.
- Bonusuri de succes
In functie de termenii stabiliti, tariful final poate include si bonusuri de succes pentru atingerea obiectivelor precum numarul de vanzari, traficul, numarul de formulare de contact primite etc.
Chiar daca in trecut gestionarea eficienta a afacerii tale in mediul online ti se parea un obiectiv greu de indeplinit sau poate ai incercat sa apelezi la un specialist si rezultatul nu a fost cel asteptat, acum aceste lucruri se pot rezolva. Haide sa ne cunoastem si sa construim impreuna drumul tau catre succes.
Contacteaza-ne cu incredere!